maandag 4 september 2017

Alles mag.......


Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie (al zeg ik het zelf....) een bijzondere kaart laten zien.
Op ons Duitse Blog Friendship Challenge hebben wij deze maand een nieuw thema, ALLES MAG.
Daarom vond ik het leuk om eens een geheel andere kaart van me te laten zien.
Deze kaart is gemaakt met stempelinkt.



Ik heb als zwarte inkt de Stazon inkt gebruikt omdat ik dit een mooie inktzwarte inkt vind.
De stempels zijn Bits and Pieces van Crealies en van Studio Light.
De kaart mal is de Hexagon mal van Dutch Doobadoo.
Ik heb 2 kleuren blauwe Distress inkt gebruikt (Shaded lilac en Blueprint sketch),

en de 2 paarse kleuren uit de bloem zijn de kleuren Dusty concord en Milled lavender ook van Distress.
Bij de bloem heb ik ook nog Derwent Colorsoft kleurpotloden gebruikt.
De tekst stempel is van Noor Design nr.6410/0308.


Hoe maak je nu deze kaart?
Daarvoor wil ik jullie heel graag naar een filmpje verwijzen.
Deze staat op de FaceBook pagina van Leuke Stempels: https://www.facebook.com/leukestempels/videos/759256914240070/
Het gaat om de Woensdag Workshop Leuke stempels van 03 Mei 2017 en heet De Grit techniek.
In dit filmpje wordt héél duidelijk uitgelegd hoe je dit soort kaarten maakt.
In het filmpje wordt een vierkante kaart gemaakt maar ik heb nu een ander model genomen.
De werkwijze is echter precies hetzelfde.
Ik kies er nu voor om jullie te verwijzen naar een filmpje omdat ik anders zóveel foto's moet maken hoe stapsgewijs de kaart gemaakt wordt en dan wordt mijn Blogpost wel erg lang.
Ik hoop dat jullie met veel plezier het filmpje zullen bekijken!

Op het Duitse Blog Friendship Challenge kunnen jullie weer de kaarten van mijn mede team leden zien.
Komen jullie een kijkje nemen! En ook meedoen met de Challenge! 
En ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!
Zie graag jullie reacties tegemoet, haha......



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen