maandag 1 mei 2017

Mei....... alles mag...

Hallo Allemaal,

Tijd gaat weer snel, we zitten al weer midden in het Voorjaar.
Voor het Duitse Blog Friendship Challenge is dan ook al weer een nieuw Thema aan de beurt.
Deze maand hebben we het Thema ALLES MAG.
En erg leuk thema waar je alle kanten mee op kunt.
Ik heb daarvoor onderstaande kaart gemaakt.


 

Deze kaart is gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo mal Shape Art 
De achtergrondvellen die ik gebruikt heb zijn van de A3 blokken van de action.
Echt héle mooie scrapblokken met mooi papier erin.
De plaatjes komen uit de vellen van Studio Light Sweet Romance en Janneke Brinkman-Salentijn.
Verder heb ik nog wat stansmallen van Joy! Craft gebruikt.
Deze heb ik met een beetje stempel inkt bewerkt om wat meer effect aan te geven.
Op de stanzen heb ik her en der nog wat strass steentjes geplakt.




 Bovenin nog een strik van organza lint en een splitpen er door en je kaart is klaar.

De Shape mallen van Dutch Dobadoo blijven echt fantastisch om er mooie kaarten mee te maken.

Op ons Duitse Blog Friendship Challenge staan ook de kaarten van mijn mede team leden.
Komen jullie een kijkje nemen!
En ik ben natuurlijk weer heel benieuwd naar jullie reacties op deze kaart!!




Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Anita.

    Groetjes, Sjanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sjanie!
    Ik blijf het leuk vinden met deze vellen te werken, je kunt er zoveel mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtig kaartje Anita. Heel mooie materialen heb je gebruikt en ook de kleuren vind ik prachtig. Complimenten hoor dit is echt super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je leuke compliment!!

      Verwijderen