maandag 6 februari 2017

Let's Party!!



Hallo Allemaal,
Februari en weer een nieuw Thema op ons Duitse Blog Friendship Challenge
Wát is er nu een leuker Thema dan we nu hebben : LET'S PARTY!
Je kunt je daar helemaal in uitleven en ook alle kanten in op.
Ik heb mijn kaart deze keer eenvoudig gehouden.
En heb dat ook bewust gedaan.
De achtergrond van het plaatje is al vrij druk, dus ik dacht ik hou de rest eenvoudig.


Voor de vorm van de kaart heb ik de Shape mal Teardrop van Dutch Doobadoo gebruikt.
Dat is wel 1 van mijn favoriete mallen onder de vele mooie mallen die ze hebben.
De afdruk is van Redonkadoodles.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De achtergrond is van internet.
Ik heb deze bewerkt en daar LET'S PARTY op afgedrukt.
De afdruk heb ik uitgeknipt en op de achtergrond geplakt.
Daarna op de paarse onderkaart geplakt.
In de afdruk heb ik in de glazen en de bubbles erboven nog wat glitterlijm gebruikt, voor wat extra effect van de bubbles.....
Nog een strik bovenin en een paar plakparels en de kaart is klaar.

Je kunt zo dus een snelle kaart maken die tóch erg leuk is, al zeg ik het zelf.
En het hoeft ook niet om je kaarten vol te proppen met allerlei stanzen en plaatjes, soms is een eenvoudige kaart wel nét zo mooi.
Ligt er ook aan waar je hem voor gebruiken wilt natuurlijk.

Komen jullie ook weer op ons Blog Friendschip Challenge kijken!
En wat zou het dan leuk zijn als ik jullie kaarten daar ook zie!!
Dus graag tot ziens op ons blog!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen