Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 september 2016

September, Alles mag......

Hallo Allemaal,

Nieuqe maand dus ook een nieuw Thema op ons Duitse blog  Friendship Challenge

Het Thema voor deze maand is ALLES MAG
Dat is wel heel leuk natuurlijk.
Want daar kun je dus alle kanten mee op.
Omdat er een prijs van een sponsor is heb ik ook een Digi van deze sponsor gebruikt.

Deze sponsor is Dis Digi Stamps
Ze hebben erg leuke digi's daar, ga maar eens een kijkje nemen.
Ik heb er onderstaande kaart mee gemaakt:



Benodigdheden: 
  • Roodkaart karton 13,5 x 27 cm
  • Wit kaart karton 12,5 x 12,5 cm
  • Witte cirkel uit kaart karton die achter de stans past.
  • Marieke Stans PM 10059
  • Stempelinkt
  • Digi van Dis Digistamps
  • kleurpotloden, inkt of markers om in te kleuren.
  • Rode strass steentjes
  • Tekst stempel (de mijne is van Joy! Crafts 6410/0311
Print de digi en laat hem drogen.
Vouw de rode kaart dubbel.
Bewerk de randen van de witte kaart met een heel klein beetje rode inkt
Plak daar de witte kaart op.
Stans uit rood kaart karton de stans uit.
Neem een witte cirkel die achter de stans past.
Bewerk de cirkel met stempel inkt.
Ik heb rood en groen gebruikt, in de kleuren van mijn kaart.
Pak je digi en kleur hem netjes in.
Knip hem netjes uit.
Plak de cirkel met de stans midden op je kaart.
Plak daar rechts de digi op.
Neem een tekststempel en stempel links van de digi een mooie tekst.
Plak nu in de hoeken nog 2 kleine strass steentjes.

Je kaart is nu klaar.
Eigenlijk weer heel simpel, maar toch heel mooi.
Ik ben n.l. van mening dat een kaart ook al is hij eenvoudig toch heel mooi kan zijn.
Op ons Duitse Blog Friendship Challenge staan ook nog kaarten van mijn mede team leden.
Komen jullie ze bewonderen!
En als je er toch bent, kom dan ook gelijk mee doen!
ben heel benieuwd naar jullie creaties!!
Tot ziens op ons blog!




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen