Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 1 januari 2016

Iedereen een heel goed 2016 gewenst!!

Hallo Allemaal,

De feestdagen zijn weer achter de rug, en een heel nieuw jaar ligt voor ons!
Jullie hebben mij een poosje moeten missen.
Dat komt omdat ik veel ziek geweest ben.
Ik hoop dan ook het nieuwe jaar beter te beginnen dan dat ik het afgesloten heb.
Dat betekend dan ook dat er zeker van mij weer nieuwe creaties geplaatst gaan worden hier!
Zeker ook van het nieuwe Duitse Blog waar ik DT member ben.
Het Duitse My Besties Friendship is omgedoopt tot Friendship Clallenge.
Dat betekend dat hier nu ook andere digi's op de creaties gebruikt gaan worden.
Méér uitdaging dus!
Kom er maar eens kijken, we gaan er n.l. een héél leuk blog van maken met ons allen!!
En natuurlijk kun je daar ook weer mee doen met de Challenges!
Ik hoop dat het voor ons allen een heel creatief, freubelachtig maar vooral heel gezond jaar zal worden!
Hopelijk zie ik jullie ook komend jaar weer terug op mijn Blog!
En mag ik weer al jullie leuke reacties lezen, want dat is altijd erg leuk!!

Iedereen een heel goed 2016 gewenst!!


2 opmerkingen:

  1. Anita ook een heel fijn, gezond en creatief 2016, laten we er bij Friendship challenges een prachtig jaar van maken...

    groetjes Bea je DT collega.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!! En dat gaan we zeker doen!!

      Verwijderen