dinsdag 1 september 2015

Nieuwe Challenge Blog: Scrap and Card Challenge

Hallo Allemaal,


01 September en vandaag mag ik jullie vertellen dat er een nieuw Challenge Blog is opgericht.
En wel Scrap and Card Challenge, waarvan ik 1 van de Design Team members ben.
Elke maand hebben we een leuke Challenge waaraan een prijsje verbonden is.
Het is dus erg leuk als er veel deelnemers mee gaan doen.
Voor de maand September hebben we een leuke sketch waarvan ik deze kaart gemaakt heb:



Ik heb voor deze kaart gebruikt:
  • Paars kaart karton
  • Basis vellen van La Provence van Studio Light,
  • Multi Frame Die MFD 033 van Nellie Snellen
  • kantje
  • Easy uitdrukvellen La Provence van studio Light
  • Mod Podge Demensional Magic
  • Tekst stikkers
  • Plak parels
Ik heb een kaart van 30 x 15 cm genomen en dubbel gevouwen tot een kaart van 15 x 15 cm.
Maar 13,5 x 27 cm kan ook heel goed hoor, alleen wordt alles dan wat kleiner,maar dat is wat je wilt.
Daarna heb ik de sketch genomen en de onderdelen uitgesneden uit het Basis papier.
In het midden heb ik een wit kantje geplakt.
Daarna heb ik de kaart versierd met plaatjes uit de Easy vellen.
wat nu leuk is om er bij te gebruiken is Mod Podge Demensional Magic.
Dit is een melkachtige vloeistog die je op b.v. de ronde geruite rondjes kunt doen.
Smeer de bovenkant er mee in, en als het dan transparant opgedroogt is, is er een soort van bolling ontstaan waardoor het net een plakparel lijkt.
Ik heb het ook over de letters van de melkbus en in het hart van de blauwe bloempjes gedaan.


 

Het is erg leuk spul wat je voor veel dingen gebruiken kunt.
Als je de stans van Nellie uitgestanst hebt kun je de gaatjes nog met een paars borduurdraadje doorhalen.

Op de foto hierboven zie je hoe ik het gedaan heb.
Wrijf daarna de gaatjes aan de achterkant dicht. Dat staat wat netter.
Op de sketch staat wat je verder gebruiken moet en waar dus nu kun je zo je kaart afmaken.

Hieronder staat de sketch die voor de maand September gebruikt wordt:



Je mag met 3 kaarten mee doen,en op het Challenge Blog staat verder de uitleg van wat de bedoeling is.
Komen jullie ook mee doen!
Het zou erg leuk zijn om elke maand flink wat deelnemers te hebben!
En elke maand is er een nieuwe Challenge met nieuwe prijsjes!
Dus kom gerust eens langs op het Scrap and Card Challenge Blog!

Tot daar!
Hier nog even een foto van de zijkant van mijn kaart:




Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:


  1. Je hebt er weer een mooie en vrolijke kaart van gemaakt,
    super lijn om mee te werken ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen