Free background from VintageMadeForYou

donderdag 21 mei 2015

Reminder Verjaardags Challenge bij My Besties Friendship

 Hallo Allemaal,

Weten jullie het nog?


De Verjaardags Challenge bij My Besties Friendship.
En de leuke Bloghop die we hebben.....
En niet vergeten hè, je kunt er leuke prijsjes mee verdienen.
Reageer hier op mijn Blog, op het  My Besties Friendship Blog, en op de Blogs van mijn Teamleden, want ieder heeft een eigen digi te winnen voor jullie!
Dit zijn mijn Team leden:
Anja                          Elise

        Andrea                       Sonja       

   Sandy                        Willy 

Heike                        Mia

    Sabina                     Ginette
         
De Blog Hop eindigt op 28 Mei om 24:00 uur.

Dus: Laat een reactie achter en ná 28 Mei maak ik de winnares bekend!
En op het Blog My Besties Friendship kunnen jullie dus met een eigen gemaakte kaart ook nog een prijsje winnen!

Dát zijn wel erg veel prijzen dus die je winnen kun!!
Hoe leuk is dat!!

Ik heb voor deze reminder een leuke cupcake gemaakt.


Past heel mooi bij het thema en de winnende Digi van mij, heb ik er gelijk in verwerkt.

Benodigdheden:
  • Duch Doobadoo Cup Cake mal
  • Shabby Chic Basis SC 156 en 157 Studio Light
  • Rose, Bruin en Wit kaart karton
  • Bruin ribbelkarton
  • Bloemen 
  • Roze organza lint voor strikje
  • Witte Gesso of witte verf
  • Joy! Crafts Leaves mallen 6002/ 0331 + 6002/0332
  • Vlaggenlijntje met Tekst en touwtje
  • Marianne Design mallen LR 0156 en LR 0157
  • Bestie digi
Neem de Cup Cake over op je bruine kaart karton.
Knip hem netjes uit, en gum de evt, potloodlijnen even weg.
Teken de bovenkant van de cake uit roze karton.
Knip ook deze netjes uit, en gum de evt, potloodlijnen weer weg.
Bewerk de bovenkant met een beetje witte Gesso.
Heb je dit niet dan kan dat ook met een beetje witte verf.
Doe dit ook met de onderkant van de cup cake op het Basis papier SC 156
 Dit kan ook op het bruine ribbelstukje onderop de cup cake. 


Laat dit drogen.
Neem je Bestie Digi en kleur hem netjes in.
Voor de slinger in de taart heb ik nog een klein beetje glitterlijm gebruikt.
Aan de bovenkant van de Cup cake heb ik een leuke slinger met vlaggetjes gemaakt.
Je kunt ook een stans mal hiervoor gebruiken.
Deze zijn er wel van Joy! Craft en Marianne Design.
Plak daar dan leuke tekst stickertjes in.
Plak de rose stippel bovenkant nu op de cup cake.


Maak met je organza lint een strikje, en plak deze op de bovenkant van de cup cake.
Plak daar dan nog een bloemetje bij in.
De rest van het basis papier is nu ook droog en kun je ook op de cup cake plakken.
Knip netjes je Bestie die uit.
Plak deze links onder op je cupe cake.
  

Stans uit groen karton blaadjes en takjes.
Hiervoor heb ik de mallen van Joy! Crafts en Marianne Design gebruikt.
Plak ze rechts op je kaart en maak er een mooie compositie van.
Neem 3 bloemetjes en plak deze in het midden ervan.


Alles is nu opgeplakt en je Cup Cake is klaar.
Omdat de cup Cake een beetje uit staat, kun je er tussen een heel leuk presentje doen.
Hierbij kun je denken aan leuke chocolade in een klein doorzichtig zakje'
Maar ook kleine platte koekjes zijn heel leuk ertussen.
Je kunt dan de kaart weggeven als een leuk presentje.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke beschrijving vonden die ik gemaakt heb.
En deze Digi kunnen jullie dus hier bij mij winnen.
Hier boven staat hoe en wat...


Veel plezier met het maken van deze cup cake en ik hoop natuurlijk op veel reacties!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen