maandag 27 april 2015

Reminder Bestie Blog...... Eenvoudig is het thema......

Hallo Allemaal,

Op ons Duitse Blog My Besties Friendship hebben we deze maand het Thema Eenvoudig.

En soms denk je als je een thema leest: Ooh dat moet lukken......
Dat dacht ik ook, maar viel me toch nog tegen..... hahaha
Want ja een eenvoudige kaart maken..........
Wanneer is het precies goed?
Ik vond het toch nog moeilijker dan ik gedacht had.
Máár het is me gelukt!!
Ik ben aan de slag gegaan, Bestie uitgezocht, papier en lint en freubelen maar.

Dit is het resultaat geworden: 


Ik heb voor de kaart bruin kaart karton genomen.
Het design papier komt uit de Paper Pad blokjes van Studio Light.
Een lintje en een paar plakparels, en ik heb er toch nog een leuke kaart van weten te maken.
De Bestie kunnen jullie hier vinden: https://www.etsy.com/listing/174664330/i..._home_active_24

Ik heb deze keer de afdruk met stiften ingekleurd.
Ik moet zeggen het is me wel goed gelukt.
Ben n.l. nog erg aan het oefenen ermee, maar het gaat steeds beter.

Als jullie het nou ook een leuke uitdaging vinden, kom dan gauw naar ons Blog.

En ga dan ook eens een mooie Eenvoudige kaart maken.
Hopelijk zie ik jullie daar, want ben ook wel benieuwd wat jullie in dit Thema zouden maken!

Dus: Tot op het Duitse Blog My Besties Friendship!


2 opmerkingen:

  1. Erg leuke CAS kaart. Als het je ding niet is, best moeilijk te maken. Dit is een toppertje! Leuke kleuren combi! Vrolijk!
    Groetjes Elise DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!! Ja ik vind dat soms best lastig, maar hij is inderdaad wel gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen