Free background from VintageMadeForYou

donderdag 1 januari 2015

Happy New Year Everyone!!!



01 Januari 2015..... Happy New Year Everyone!!!

Wat is 2014 weer snel voorbij gegaan.
Voor mij en mijn gezin een erg moeilijk jaar.......
Ik hóóp dan ook dat we in 2015 een beter jaar zullen krijgen, een jaar waarin we minder verdriet en narigheid te verwerken krijgen.
Ook hoop ik dat het weer een erg creatief jaar gaat worden.
Want daar haal ik toch ook altijd veel kracht en ontspanning uit.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook een mooi jaar zullen krijgen!!
Laten we daar allemaal maar voor gaan!!

En ik hoop ook dat ik jullie allemaal dit jaar weer terug zal zien op mijn Blog en jullie leuke reacties weer mag lezen!!

2 opmerkingen:

  1. Jullie ook de beste wensen voor 2015 en heel veel creatieviteit.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Anja, dat wens ik jou ook!!

    BeantwoordenVerwijderen