maandag 6 oktober 2014

Challenge bij het Duitse Bestie Blog

Het is weer een nieuwe maand dus op het Duitse Blog My Besties Friendship hebben we weer een leuke Challenge.
Het Thema van deze maand is: ALLES MAG!
Ik heb mijn kaart in Herfst sfeer gehouden. Vond dat wel erg toepasselijk nu.


De Bestie kun je hier vinden.

Voor de kaart heb ik zwart kaart karton gebruikt en in oranje tinten Design papier.
De Boom mal is van Marianne Design de LR 203 die ik uit zwarte en grijze kaart karton gestand heb. De ronde witte mal is van Joy! Crafts de 6002-0289 Cirkel Franse Lelie.
Deze is uit wit karton gestanst en ik heb de punten bewerkt met wat zilverkleurige stempel inkt.
Uit wat restjes design papier en zwart kaart karton heb ik nog een paar vlinders gestansd, de vleugels een beetje naar buiten gevouwen en her en der op mijn kaart geplakt. 
Daarna, met wat glitterlijm de vleugels bewerkt.
Nog een Grijs Organza lint gepakt en er een mooie strik van gemaakt en die aan de zijkantr gevestigd.
En zo heb je weer een mooie Herfst kaart klaar!

Komen jullie ook op het Duitse Bestie Blog kijken en meedoen!! 

9 opmerkingen:


  1. Hoi Anita,

    Ik wist niet dat je ook in het Besties team zit...
    Maar wel een schitterende kaart laat je zien ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!! Ja heb je denk ik gemist dan, dat doe ik nu al weer eventjes hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, Anita.
    Heel mooi in deze kleuren en schattige stempel.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, was ist das eine fantastische Karte, da paßt aber auch alles perfekt zusammen...du hast alles so geschmackvoll gestaltet, einfach wundervoll...

    Ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Danke Liebe Andrea!!

    Anja jij ook bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, bijzondere kleurencombinatie met een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Anita... eine zauberhafte Karte zum Thema... einfach wunderschön.

    Drück dich lieb
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita Leuk om je blog te bezoeken ben ook maar meteen volger geworden. groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen