woensdag 24 september 2014

Bestie Sailor..................

Voor het Duitste Blog My Besties Friendship heb ik 2 hele leuke bootjes gemaakt.
Ik had nog een patroon van dit bootje uit een oude Hobby Journaal dus die kwam nu goed van pas.
Wat is het toch leuk om met deze stempels te werken. 
Je kunt ze bij zoveel dingen gebruiken, zoals ik nu dus bij mijn bootjes gedaan heb:




Met rood en groen kaartkarton heb ik eerst de basis van de boot gemaakt.
 Daarna de zeilen uit licht kaart karton en de randen bewerkt met wat stempelinkt.
De onderkant van de boot heb ik een lichtere kleur rood en groen kaart karton voor gebruikt.
Daarna aan de onderkant een stukje kant geplakt met 2 strass-steentjes.
In de Mast heb ik een witte strik geplakt van een stukje wit touw en daarop een bloemetje.
Het is heel leuk om naast je stempel een 3D plaatje te gebruiken.

Ik heb hiervoor een knipvel van Yvonne Creations gebruikt, maar dat kan ook heel goed een ander zijn.


Naast stempels is het dus erg leuk om andere technieken te gebruiken.
Voor deze kaart heb je niet veel materiaal nodig, want dan haal je het hele effect van de kaart weg en dat is zonde!
De Bestie stempels kunnen jullie hier vinden, en hier.


Veel plezier met het maken van deze kaart!!


4 opmerkingen:

  1. wat heb jij er super leuke kaartjes van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Anita,

    Ik zag ze op fb ook al voorbij komen,
    maar hier ook even laten weten hoe leuk ik ze vind,
    je hebt ze echt super gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten, Anita. En de boten vind ik heel mooi en dan de bij passen plaatjes en details maakt het helemaal af.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, het is altijd erg leuk om te lezen wat jullie ervan vinden!!
    Dank daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen