Free background from VintageMadeForYou

woensdag 6 augustus 2014

NIEUWSSSS....... NIEUWSSSS....... NIEUWSSSS..........


Vandaag mag ik jullie iets heel leuks bekend gaan maken.
En dat is dat ik gevraagd ben om van het Duitse Blog My Besties Friendship Design Team lid te worden.
Dat vond ik erg leuk en ik heb dan ook ja gezegd!! Er zullen dus ook van mij hier creaties met de mooie Bestie digi's voorbij komen.


Op het Blog van My Besties Frienship is elke maand een Challenge. 

De komende maand is het Thema daarvoor Vlinders.
Ik heb daar ook al een kaart voor gemaakt:


Heute werde ich etwas sehr lustig bekannt machen.
Und dass ist dass ich gefragt werde, von den Deutschen Blog My Besties Friendship Design Teammitglied zu werden.

Dass had mich wirklich sehr gefreuhd und ich habbe JA gesagt!
Hier werden also auch jetzt meine Kreationen mit den schönen Bestie Digi gezeigt.


Auf dem Blog My Besties Frienship  ist jeden Monat eine Challenge. 
Im nächste Monat ist das Thema für die Challenge Schmetterlinge.
Ich habe bereits eine Karte gemacht:


Benodigdheden:
  • Groen en wit kaart karton 
  • Vlinder mal van Joy! Crafts 6002-0251
  • Hek mal van Marianne Design Cr1262 Craftable Trellis flowers|
    Bestie Digi 
  • Krijt en fixeermiddel b.v. haarlak
  • Joy Clearstamps 6410/0052 silhouette grass
  • Stempel inkt zwart en kleurtjes 
  • Vlinders van Janneke Brinkman-Salentijn van Studio Light EASY JBS 400
  • Kaart model van internet
Als eerste heb ik een model voor de kaart gezocht op internet.
Die heb ik uitgeprint en uitgeknipt uit het groene kaart karton zodat dit een dubbele kaart werd.
Daarna rondom een halve cm kleiner geknipt van wit kaart karton.
De witte kaart heb ik bewerkt met kleurtjes krijt om een mooie achtergrond te maken, dit doe je door met sponsjes over je krijt te vegen en daarna over je witte kaart karton te gaan.
Snij een cirkel voor de zon en leg die ergens bovenaan op je kaart en hou die in het midden goed vast als je daar met je gele krijt en sponsje overheen gaat (zorg dat deze niet kan verschuiven)
Haal dan je cirkel eraf en blaas overtollig krijt even weg.

Daarna met blauw en groen krijt en je sponsje wrijven zodat je een mooi achtergrondje krijgt.
Neem dan je grasstempel en stempel aan de onderkant van je kaart met zwarte inkt een stukje gras.
Spuit je kaart af met Fixeerspray of haarlak, maar wees voorzichtig met haarlak dat je kaart niet geel verkleurt. Laat dit goed drogen!
Stans in de tussen tijd de vlinderrand van Joy! Crafts uit en bewerk deze met wat rode, gele en groene stempelinkt. Als dit droog is bewerk je her en der de vleugels met wat glitterlijm.
Laat goed drogen.



Stans je hekje met de Marianne Design mal en bewerk deze ook met wat stempelinkt.
Pak je geprinte Bestie Digi en kleur deze mooi in.
Onder op de rok kun je evt. ook wat glitterlijm verwerken, maar doe dit pas als je de digi op je kaart hebt geplakt.
Plak de vlinderrand langs de linkerkant van de witte onderkaart
Plak de witte onderkaart op de groene dubbele kaart en plak daarop je Bestie en je hekje
Neem dan wat vlinders uit het vel van  Studio Light EASY JBS 400 en plak deze her en der op je kaart.
Teken in de zon nog met een fine liner een paar vogels d.m.v. V tekentjes.

Je kaart is nu klaar en je hebt weer een leuke kaart gemaakt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden! En kom vooral ook eens op de Duitse Blog My Besties Friendship kijken!! 

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, Anita en wat leuk dat je in het duitse dt zit van Mij Besties friendship. Gefeliciteerd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen