zaterdag 21 juni 2014

Tijd voor Blogs......


Nodig tijd maken voor Blogs, want ben al even niet geweest.
Dat komt omdat wij hier in een nare situatie met mijn moeder zitten en ik eigenlijk weinig zin tot dingen had....... kwam weinig uit mijn handen de laatste tijd.
Ik wil toch proberen weer wat dingen op te gaan pakken, zo ook het freubelen.
We gaan nog een erg moeilijke tijd tegemoet en dan is het ook wel lekker een beetje afleiding te zoeken.
Helemaal stil gezeten heb ik niet, want het wel verschillen de dingen gedaan, waaronder mijn blogkaarten maken voor Studio Light.
Dit zijn er enkele van die ik als laatste gemaakt heb:




Deze kaart is gemaakt met de mooie Très Chic lijn van Studio Light.
Het patroon komt van internet en is heel simpel om te maken. Door te snijden en te vouwen kun je mooie modellen van kaarten krijgen.
Bij deze kaart schuift het linker stuk naar achteren de kaart in, en het rechter stuk steekt naar voren uit zodat je een schuin stuk in het midden van je kaart krijgt.
Ik heb hier de volgende materialen bij gebruikt:
Daarnaast heb ik ook nog deze mooie trapjes kaart gemaakt.


Met de mooie lijn van Janneke Brinkman van Studio Light heb ik deze kaart gemaakt.
Het mooie is dat de lijnen steeds verder uitgebreid worden en er nu ook mooie scrapvellen zijn.
Een ware aanvulling op de lijnen vind ik.
En door verschillende lijnen met elkaar te combineren kun je hele mooie kaarten maken, want ook de stempels van Studio Light passen weer erg mooi bij alles, en ik heb deze dan ook gebruikt in combinatie met de plaatjes van Janneke Brinkman.
Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb:
Als jullie precies willen weten hóe ik de kaarten gemaakt heb kun je de beschrijvingen op het blog van Studio Light lezen:  http://www.studiolightblog.blogspot.nl/
Daar staat nog veel meer van mijn mede teamleden, echt de moeite waard er eens te gaan kijken!
Voor nu wens ik jullie een fijn weekend toe en hoop dat jullie het weer leuk vonden mijn kaarten te zien!



3 opmerkingen: