zondag 6 april 2014

Nieuwe jas.........

Zo, ik heb mijn blog weer een nieuwe jas gegeven.
Werd het wel weer tijd voor.
Ben de laatste tijd weinig op allerlei blogs te vinden, ook op mijn eigen, maar we hebben nogal wat met mijn moeder gehad de laatste tijd, ik zat zelf niet lekker in mijn vel, dus ja dat blijven dingen erbij, maar hoop dat we nu in rustiger vaarwateren zullen komen.
Toch heb ik niet stil gezeten hoor!
Ik heb nog wel de nodige dingen gemaakt.
Ben druk geweest voor Studio Light, waar ik weer verschillende dingen voor gemaakt heb.
Hier een paar voorbeelden:

Dit is b.v. een kadodoosje, waar ik verschillende lijnen voor gebruikt heb.
Door dus verschillende lijnen en materialen bij elkaar te gebruiken kun je toch mooi combineren en leuke dingen maken.
Zo heb ik b.v. om te geven ook deze leuke kado enveloppes gemaakt
Deze is gemaakt met de nieuwe INDUSTRIAL lijn van Studio Light
De INDUSTRIAL lijn is een nieuwe super mooie mannen lijn van Studio Light.
Vaak is er voor mannen weinig te vinden, maar met deze lijn kun je echt je hart ophalen.
op 08 April a.s. komt er nog een creatie van mij op het Studio Light Blog, waar ik ook deze lijn voor gebruikt heb.
Daarnaast heb ik ook deze enveloppe nog gemaakt:

 achterkant met envelop
Altijd handig om in huis te hebben als je eens onverwacht een kadootje nodig hebt en je niet zo gauw iets weet te geven. En geld in een gewone enveloppe geeft niet zo leuk als met bovenstaande envelopjes, zeg nou zelf.....

Daarnaast heb ik nog een aantal GETAL kaarten gemaakt. Deze kaarten worden door mij ook nog wel regelmatig verkocht, en moest weer even de voorraad aanvullen. Ze zijn natuurlijk voor allerlei doeleinden: Verjaardag, Jubileum, .... jaar Getrouwd...... enz. enz...
Paar voorbeelden van wat ik gemaakt heb:



Dusssss............ ondanks dat ik er even niet was, niet stil gezeten, hahaha
Hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien wat ik de afgelopen tijd gemaakt heb!
Voor vandaag wens ik jullie een fijne zondag verder!



8 opmerkingen:

  1. Wowww wat een boel mooie en geweldige kaarten, echt super om te zien
    allemaal, en hopelijk lukt het je om je zin weer te vinden..!
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je creaties zien er allen erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Intimately, the blogpost is really the greatest on this useful topic. I concur with each of your results and will excitedly watch for your incoming updates. Saying tnx will not just be sufficient, for the impressive lucidity in your writing. I will right away look for your feed to keep abreast of any updates. Fabulous work and much success in your business enterprise.. All the best, .Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Sandy for your great compliment!!

    Much greetings Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Anita! Ze zijn heel mooi geworden! Die Industrial line is ook geweldig, het moet fijn zijn om eens op je gemak mannenkaarten te maken zonder her en der vanalles te moeten combineren!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt Aleida, het is echt mooi werken met deze mannenlijn, je hebt alles al bij elkaar en alles past ook bij elkaar dat is het leuke ervan. En je kunt zo ook eens iets leuks voor een man maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Anita, ik heb je blog gevonden, gewoon ff googlen. Prachtige creatier maak je nog steeds! Complimenten hoor! Ik heb ook een blogspot, kom er niet zo vaak vanwege tijdgebrek!

    BeantwoordenVerwijderen