vrijdag 7 februari 2014

Shabby Chic

Hallo allemaal,
Ik heb weer 2 nieuwe kaarten gemaakt. Studio Light heeft weer een nieuwe lijn uit de Shabby Chic lijn.
Een erg mooie lijn, waar je weer super mooie kaarten mee kunt maken.
De lijn is nu ook te koop in de winkels.
Ik heb deze keer bij de 2 kaarten die ik er mee gemaakt heb, mallen van Marianne Design gebruikt.
Deze 2 kaarten heb ik gemaakt:


Als je de mallen gestanst hebt kun je het karton er in laten liggen en de mallen even omdraaien. Als je dan met wat stempelinkt over het embos gedeelte van de stans gaat, krijg je het mooie gekleurde effect, wat je bij mij ziet op de stanzen.
De mallen goed schoonmaken met een babylotion doekje of een klein beetje Stanzon inkt verwijderaar.
Wat takjes, bloemen, strikje, plakparels en evt. vlinders erbij en je kunt je kaart mooi versieren.
Door verschillende dingen met elkaar te combineren krijg je leuke effecten en heb je weer een paar mooie kaarten klaar.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.....

Dit is de Shabby Chic lijn:

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten, zien er weer super uit ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. Wat 2geweldige creaties. Super gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, ben nu even druk voor Creatief handje, dus even minder aanwezig........ hihi

    BeantwoordenVerwijderen