Free background from VintageMadeForYou

maandag 27 januari 2014

Pretty Purple


Ja hoor ik heb mijn 1e Bestie afdruk gekleurd......hahaa lag al heel lang in de planning en gister eens lekker aan de gang gegaan.
Nu wilde ik er Frantage bij gebruiken, maar dat is niet helemaal gelukt.

Ik heb hier de Schap Art 102 mal voor gebruikt en het mooie Paper Pad blok PP SL 01 van Studio Light  en verder de Vlindermal en de Cirkel Franse Lelie mal van Joy Crafts.
Omdat ik de stempel op de ronde cirkel geplakt had waar dus ook de paarse ondergrond al achter zat is het geheel té dik vermoed ik, waarom het met de Frantage niet lukte. Het duurt dan té lang om het pakkend op de afdruk te krijgen, dus dat ga ik vandaag anders doen.


Maar verder vind ik dat het een mooie stakaart geworden is.
Vandaag nog eentje proberen en dan even op een andere manier met de Frantage bezig, kijken of het dan wel lukt........ ach ja al doende leert men, en we komen er wel uit hoor!
Het is in elk geval erg leuk om te doen en ik heb wat tips gekregen dus die ga ik uitproberen.


Ik wens jullie een fijne dag toe!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Anita. Wat een leuk Bestie heb je ervan gemaakt De kaart is prachtig gemaakt. Leuke kleurstelling paars en deze kleur groen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart wel super mooi geworden, en je hebt het geprobeerd,
    gewoon weer proberen, komt goed ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee hoor!! Ik vindt hem prachtig :)))
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Leuke stempel. Mooie materialen en details heb je gebruikt. Maakt de kaart helemaal af.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,
    Al heb ik me afgemeld bij Avec.....ik kan je ook zo volgen ☺☺☺.
    Dit vind ik een SUPER MOOIE kaart met Bestie.....in mijn favoriete kleuren.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Wilma, leuk je hier te zien en dat je me blijft volgen!
    Dank jullie wel allemaal voor de complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen