zaterdag 25 januari 2014

Pink Rose......


Goedenmiddag allemaal, ja het is alweer middag, als je even lekker bezig bent vliegt de tijd hè.
Ik kom jullie weer een kaart laten zien die ik gemaakt heb.
Hij lag er al weer een paar dagen en dus vanmorgen eerst maar afgemaakt, kunnen we weer met andere dingen aan de gang.
Deze keer is het een borduurkaart met een patroon van Christa Uithol.


Het plaatje komt uit een blok met uitdruk plaatjes van Janneke Brinkman-Salentijn van Studio Light.
Er staan zoveel mooie plaatjes in, je kunt er zoveel mee doen maar ik heb nu een neutrale kaart gemaakt dan kan hij voor verschillende doeleinden gebruikt worden.

Vanmiddag wil ik eens met Frantage aan de gang.
Ik heb 2 potjes gekocht, want vind het zo leuk op de kaarten staan die ik er mee zie, maar heb er zelf nog nooit mee gewerkt, dus een nieuwe uitdaging voor me....... spannend hoe het resultaat gaat worden...... haha

Ik hoop dat jullie de kaart weer mooi vinden en wens iedereen een heel goed weekend toe!




7 opmerkingen:

  1. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren. Leuke plaatje en mooi borduurpatroon er zo omheen. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita

    Hij is echt prachtig,mooi alles op elkaar afgestemd.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart. Mooi firsse kleuren.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart! Ben benieuwd naar je verhalen over de frantage!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldige kaart, heel erg mooi ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke reacties!! Dank jullie wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen