zondag 26 januari 2014

Kaarten uit de oude doos......


Goedenmorgen op deze zonnige zondag......
Hier geen sneeuw, zoals wel voorspeld was, maar ja ze zitten er tegenwoordig vaker naast, dus we zullen zien wat de dag ons nog brengt...... hahaha
Er kwam bij mij een vraag of ik ook stempelkaarten maak met stempel afdrukjes, ja hoor doe ik ook,
Dus ik zat zo eens in mijn map te bladeren en wat kaarten te bekijken en dacht goh wel leuk om ook een paar op mijn blog te plaatsen die ik gemaakt heb...... weer wat anders dan wat ik momenteel doe.
Hier een paar voorbeelden van kaarten die ik ook gemaakt heb:
Maar wat ook leuk was, ik werd een keer gevraagd om een trouwkaart voor 2 mannen en voor 2 vrouwen, tja die zijn moeilijk te koop, alhoewel dat misschien tegenwoordig iets gemakkelijker is?? Eigenlijk geen idee.... máár ik wist er wel wat op en heb 2 poppetjes van Magnolia genomen, gespiegeld en zo een mooi plaatje gemaakt ervan.
Deze 2 heb ik toen daarvoor gemaakt:
Ook heb ik leuke Chipsbussen met stempelafdrukjes versierd  met een flesje wijn of een leuke baby knuffel erin, (natuurlijk weer zelf gemaakt)
 En leuke houten Theedoosjes.
Hier een paar voorbeelden: 







Nou, ik heb een paar dingen van mij uit de Oude doos laten zien.......... haha toch wel leuk, hè.
Ik ga nog gauw een paar andere dingen doen, hoop dat jullie ook dit van mij leuk vinden om te zien.

7 opmerkingen:

  1. Jeetje wat leuk zeg om eens te zien, heel mooi en gezellig allemaal ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita. Het is heir heel triest buiten, iets nevelig. Zo zie je maar wat een verschil..... De bovenste 2 kaarten vind ik supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, ja vond het ook wel leuk om ze hier eens te plaatsen, zien jullie ook nog ander werk van mij.
    Hier ook somber, maar geen sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten en creaties. Vooral de trouwkaarten voor 2mannen/vrouwen vind ik een heel gaaf idee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo verschillend en zo gaaf allemaal.
    Vaker erbij zetten Anita,is gewoon leuk om ook dat werk van je te zien.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel!! Leuk die reacties !!

    BeantwoordenVerwijderen