zaterdag 11 januari 2014

En dít is het geworden.......

Ik ben deze keer eens met de Hobby Dots aan de gang geweest. Dat is een leuke techniek die ook bij eigenlijk alle plaatjes en zo wel past.
Omdat ik bezig ben met de Janneke Brinkman-Salentijn lijn van Studio Light, heb ik deze erbij gecombineerd.

De zijkanten komen uit Hobby Journaal 105 waar het patroon in stond.
De Ronde stansmal is van Noor! design, en verder zijn alle plaatjes die ik gebruikt heb van de nieuwe Janneke Brinkman-Salentijn lijn de STAPJBS 1294 en de STAPJBS 1296 die vanaf nu ook in de winkels zal komen te liggen.
De randen heb ik gegolfd uitgeknipt om de vorm van de hobby dots heen  en zo krijg je dus een mooi rand effect.
De witte stansmal is bewerkt met wat rode stempel inkt en daarna op een rode ronde cirkel geplakt en versierd met wat kleine stikker dotjes.
Door met 3D kit te werken krijg je weer mooi hoogte verschil, wat ik her en der met de plaatjes ook gedaan heb
Dan nog versieren met een paar vlindertjes en je kaart is klaar.
Onderstaand kunnen jullie zien welke vellen ik gebruikt heb.


 Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden!



5 opmerkingen:

  1. heel erg leuk anita

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de SL materialen. IK heb even op je blog gesnuffeld je maakt leuke kaarten. Ik ga je volgen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel!! En Trijntje welkom! Leuk je hier te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Mooie kleuren en leuke details.
    je kaart is weer een plaatje om te zien

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super prachtig, wat een werk, maar WOWW ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen