dinsdag 31 december 2013

Laatste dag van 2013

Vandaag de laatste dag van 2013. Hier wordt al lustig geknald, ben dan ook blij vandaag niet de deur uit te hoeven!
Ik heb helemaal niks met Oud en Nieuw, vind het de 2 vervelendste dagen van het jaar.
Maar dat komt ook omdat ik niet zulke hele goeie ervaringen met vuurwerk heb, heb 2x een flinke knaller achter op de bagagedrager van de fiets gehad, dus ik heb mijn tabak wel van vuurwerk. Daar komt bij dat ik slecht hoor, en je dus je dan helemáál je het laplazerus schrikt als zoiets gebeurd.
Dus néé, voor mij hoeft het allemaal niet.
Morgen weer alles normaal, ik kan niet wachten....... hahaha
Betekend niet dat ik er vanavond geen gezellige avond van ga maken hoor. De familie vind het wel leuk dus daar heb ik natúúrlijk wel rekening mee te houden! En ook hier zijn er natuurlijk oliebollen!
2013 is voor mij een redelijk goed jaar geweest.
Natuurlijk wel wat minder leuke dingen gehad, zoals mensen die denken dat ze je alles maar kunnen zeggen en maken en als je daar dan iets van zegt ze zeggen: nou de vriendschap is over! Tja, dan heb ik zoiets van: Zegt dan meer over jullie want een echte vriendschap kan daar tegen!
Maar ook mensen die échte vrienden bleken te zijn in wat mindere perioden en die koester ik natuurlijk!
Creatief gezien is het voor mij ook wel en goed jaar geweest.
Veel gedaan voor Studio Light en ook voor de Avec en Creatief Handje ben ik lekker bezig geweest.
Hopelijk wordt 2014 ook weer zo'n jaar!

Voor iedereen die Oud en Nieuw gaat vieren wens ik héél veel plezier, doe voorzichtig met vuurwerk en maak van 2014 een heel mooi jaar!!
Ik hoop iedereen weer gezellig terug te zien in 2014!!

1 opmerking:

  1. Een heel goed en creatief jaar voor jou gewenst, je wordt steeds maar weer
    sterker van alles wat er gebeurd en op je pad komt !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen