dinsdag 5 november 2013

Weer eens Blog tijd....

Tjonge het is eigenlijk al weer véél te lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb.
Maar door drukte kwam het er gewoon niet van.
verjaardagen, opdrachten ga zo maar door.
Máár ik heb nog een paar leuke creaties gemaakt die ik ook hier plaatsen wil.
Als eerste een mooi Vogelhuisje van MDF van Studio Light.
Er zijn inmiddels al weer nieuwe huisjes uit, maar dit huisje is van de eerste serie en is nummer 02 ervan.




Het huisje is dus van MDF materiaal, en in het pakket zitten 4 vellen waarmee je het huisje maken kunt.
Ik heb zelf nog een vlaggetjeslijn en wat kant gebruikt.
Het papier heb ik met Modpodge op het hout geplakt, waardoor het er mooi strak opgekomen is.
Eerst heb ik toen alles goed laten drogen en het huisje daarna bewerkt met wat lichtbruine stempelinkt.
Langs het dakje heb ik een lintje geplakt en daaronder een vlaggetjes lijntje.
En verder kun je dan met de vellen uit het pakket je huisje mooi versieren zoals jij het hebben wilt.
er zijn dus meerdere pakketten van en er is dus nu ook een mooie Kerstlijn van uit.
Ook heb ik nog een paar mooie kaarten gemaakt met de nieuwe Très Chic lijn van Studio Light.
Ik ben helemaal weg van deze lijn.
Het heeft n.l. erg mooie frisse kleuren en is erg romantisch van stijl.
je kunt er dus mooie kaarten mee maken zoals ik gedaan heb:
Voor deze kaarten heb ik de vellen BasisSL 148 - BasisSL 149 - STAPSL 1282 - STAP SL 1285 EASYSL 367 - EASYSL 369 gebruikt.
Maar je kunt er ook nog allerlei andere dingen mee doen, zoals b.v. een Waxinelichtkaart mee maken:
Behalve Waxine lichtjes, kun je er natuurlijk ook 2 kleine zakdoekjes, zeepjes, snoepjes enz. enz. in doen.
Voor dit doosje heb ik de vellen  BASISSL149 - EASYSL367 - STAPSL 1288 gebruikt.
En verder kun je natuurlijk heel mooi lint, plakparels, grof jutelint toevoegen op je creaties.
Nou, ik heb jullie weer een paar van mijn laatste creaties laten zien, ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden.
Ik vond het erg leuk om ze te maken met deze mooie nieuwe lijn.



4 opmerkingen:

  1. je hebt zeker leuke creaties gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoo, jij bent lekker bezig geweest! Mooie kaarten en een geweldig vogelhuisje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd even geleden op je blog, maar ik zie al je mooie creaties gelukkig ook
    op FB voorbij komen, maar dit ziet er ook allemaal weer heel mooi uit ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen