Free background from VintageMadeForYou

donderdag 15 augustus 2013

Terug van een heerlijke vakantie

Zo, een tijdje niks van me laten horen, maar dat komt omdat ik heerlijk op vakantie geweest ben.
Even lekker er een paar weken uit, en genieten van het mooie weer en leuke dingen doen!Dat is dan ook goed gelukt.
Onderwijl heb ik niet stil gezeten, want ik had natuurlijk wel wat meegenomen om te doen, dus ik heb nog een aantal mooie kaarten kunnen maken.
Een paar voorbeelden van wat er zoal gemaakt is:





Allemaal borduurkaarten, omdat dit het makkelijkste mee te nemen was.
Voor ik wegging heb ik pakketjes gemaakt. Een kaartenzakje gevuld met karton, patroon, 3D plaatje, en de bij bedachte benodigdheden wat ik voor die kaart nodig had.
Héél handig want zo had ik toch alles bij me voor een kaart zonder mijn halve hobbykamer mee te hoeven nemen. Nu was het verder mijn basisspullen en garen wat mee moest dus dat scheelde een hoop sleepwerk........ hahaha
Én handig want je hebt toch alles bij je om een kaart te maken.
Heb vorig jaar dit ook al zo gedaan en dat beviel goed dus ik dacht doe ik mooi weer zo.
Volgende week beginnen hier de basisscholen weer, de Middelbare scholen een week later dus het gewone leven van school gaan en werk begint weer hier.|
Nu zo een lekker bakkie doen, de meeste spullen zijn al opgeru9imd dus eens kijken of er vandaag nog wat te freubelen valt..........
Fijne dag verder allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke kaarten gemaakt en slim om er
    zo pakketjes van te maken, jij hebt je wel vermaakt
    in je vakantie, ik zag ook wel leuke berichten
    voorbij komen op FB in die weken.
    En nu het gewone leventje weer ☺

    Liefss Erica ☼
    Alvast een fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita, dat zijn schitterend mooi kaartjes geworden! Ik wordt je nieuw volgertje. Graag wil ik mijne Kreative winkel bekant maken. Tot einde August, geven we nog 15% korting op alles, Echt de moeite waard eens te gaan kijken.
    www.Hobby-crafts-and-paperdesign.eu
    www.Hobby-crafts-and-paperdesign.blogspot.com
    www.bettyscardsanspaperdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Erica, ja zo kan ik toch lekker freubelen hè!! Heb je niet zo heel veel mee te nemen. Eerder ging mijn hobbykoffer vol mee en dan vaak nóg wel een tas, maar dat is zo verleden tijd.
    En ja we hebben een fijne vakantie gehad, vol béwondering maar ook van vérwondering over veel dingen....
    Maar bepaalde dingen houden je wel met beide benen op de grond hoor!!
    En Creativchen bedankt en veel succes met je winkel!!

    BeantwoordenVerwijderen