Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 juli 2013

Lekker bezig geweest

Nou, ik mag wel zeggen dat ik lekker bezig ben geweest.
De condoleance kaarten zijn klaar, zelfs mijn eigen voorraad weer aangevuld, dus nu tijd voor andere dingen.
Vrijdag viel hier de nieuwe Mijn Hobby Kaart op de mat van Studio Light en daar ben ik gister lekker mee bezig geweest.
Het resultaat: 3 mooie kaarten gemaakt:


Het voordeel van Mijn Hobby Kaart is dat het makkelijk te maken kaarten zijn die ook vrij snel klaar zijn.
Heb je dus even iets minder tijd, of wil je snel even je voorraad een beetje aanvullen, dan kun je snel een paar mooie kaarten maken op deze manier.

Gister ben ik aan het stempelen geweest.
Ik wilde eens wat anders uitproberen want de inkt die ik gebruikte met mijn terpentine en potloden werkte niet want dan liep de inkt over in de kleuren van mijn potloden.
Nu heb ik Memento inkt gebruikt en dat ging super!
Ook heb ik mijn papier veranderd, heb een Aquarel vel uit het tekenblok van mijn dochter gebruikt en nu daar op gestempeld.
Als ondergrond heb ik de Stamp SL93 gebruikt en daarbovenop de Stamp SL80, beide van Studio Light.
Vandaag was de inkt gedroogd en ben ik aan het kleuren gegaan en dat ging echt super. De kleuren liepen nu niet in elkaar over.
Ik heb verder nog een Patronenkartonblok van Studio Light gebruikt: het Designblok 04 te koop bij de Action en zijn er in verschillende soorten.
Uit wit kaart karton heb ik met de mal LR 0269 van Marianne design een mooie rand gestanst en met wat donker rode inkt bewerkt. Daarna de rand aan de linkerkant van de roos geplakt en dit kaartje schuin op de kaart geplakt. Verder een wit kantje, 2 knoopjes, plakparels en ik had uit de nieuwe Mijn Hobby Kaart van Juli nog een labeltje liggen en die heb ik met een wit touwtje onderaan op de kaart geplakt.
En zo heb je weer een kaartje klaar. 

Nu vanavond lekker niks meer doen, morgen maar weer kijken wat de dag ons dan weer brengt....




3 opmerkingen:

  1. super leuke kaartjes hoor en je kleurwerk is ook mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen