Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 25 juni 2013

Zomer in Nederland


Nou, de zomer is net begonnen maar het weer laat nog erg te wensen over.
Gelukkig heb ik altijd wel wat te doen.
Momenteel zit ik lekker in de bestellingen, en heb ik pas nog een bestelling voor 5 Condoleance kaarten gemaakt, heb ik een nieuwe bestelling erbij gekregen...... haha maar niet voor dezelfde persoon hoor......
Dus ik ben lekker bezig.
Houdt wel in dat ik voor andere dingen, zoals Studio Light even geen tijd heb nu..
Maar goed, we zullen eens zien of ik dat ook weer op kan pakken, eerst nog een kaart voor een 25 jarig Huwelijksfeest maken.
Deze kaarten heb ik deze keer gemaakt:





Ondanks dat het geen leuk onderwerp is, vind ik ze toch wel mooi geworden.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden......

Tegelijk heb ik de achtergrond hier ook even een nieuw jasje gegeven. Was wel weer aan verandering toe, want stond er al weer een heel tijdje op.
Straks nog even naar de Overblijf en dan eens kijken wat de dag ons verder nog brengt.
Fijne dag allemaal!!


4 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,

    het zijn hele mooie verzorgde condoleance kaartje geworden..
    Succes net je bestellingen...
    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn hele mooie kaartjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn dit mooie stijlvolle kaartjes geworden
    ja je kunt ze beter niet nodig hebben
    maar als het dan toch moet dan heb je ook wel iets moois
    juist condoleance kaarten worden erg goed bekeken door de nabestaanden
    en deze zien er echt schitterend uit
    ja echt suuuuper gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, en ja Anneke dat is vaak ook zo, nabestaanden kijken vaak extra goed naar een kaart die ze krijgen
    Ik hoop altijd maar dat ik nette en mooie kaarten kan afleveren, vooral als het bestellingen zijn, maar moet zeggen dat ik er zelf ook erg tevreden over ben.
    Natuurlijk voor verjaardagen en zo ook, maar daar wordt toch vaak anders tegen aan gekeken.
    En ja de bestellingen zijn nu bijna klaar dan kan ik weer met andere dingen bezig, ook leuk!! haha

    BeantwoordenVerwijderen