dinsdag 11 juni 2013

Nieuwe creaties

Zo, nou ik mag nodig wel weer eens wat kaarten op mijn blog komen zetten...
Ben door drukte al een heel poosje niet geweest, dus wordt wel weer eens tijd.



De borduurkaarten heb ik gemaakt met patronen van Chrissie en van Sjaak ven Went.
De kaart met mal, daar heb ik de Marianne Design mal LR0269 voor gebruikt.
Een erg mooie mal die je op vele manieren gebruiken kunt. Daarna bewerkt met wat stempelinkt en je krijgt een super mooi effect.
De onderste kaart hoort er helaas ook bij. Heb er nog 1 klaar, moet er nog 3 maken voor iemand dus die zal ik dan ook even plaatsen als ik ze klaar heb.

Zo, weer even een paar creaties van mij............. Straks naar de Overblijf en dan een rustige middag.
Lekker!!
Iedereen een fijne dag gewenst!!


5 opmerkingen:

  1. hele leuke kaartjes hoor anita

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, eindelijk die mooie kaarten op je blog! Nog effe en je moet de boel hier eerst afstoffen ;-)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, en hahaa jaaaa zou bijna moeten hè Aleida....... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten laat je hier weer zien, toppie hoor ☼

    Lieve groetjessss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blijft lekker bezig , mooie creaties weer!!

    BeantwoordenVerwijderen