maandag 13 mei 2013

Weer aanwezig.....

Zo, ik ben weer aanwezig.
Ben een aantal weken niet geweest i.v.m. gezondheid en drukte voor Studio Light.
Daarnaast net een opdracht af voor een aantal stempelkaarten met nieuwe stempels die uit gaan komen. Was een leuke, maar wel moeilijke opdracht voor mij.
De Stempels waren nogal groot, en ik heb geen groot Acryl blok, dus ben erg aan het mieren geweest om goede afdrukken te krijgen. Maar ik heb om een groot acryl blok gevraagd en dat krijg ik nu dus kan het hopelijk in de toekomst beter gaan.
De kaarten mag ik nog niet laten zien, daar moeten jullie nog even geduld voor hebben.
Maar ik kan wel weer een aantal kaarten laten zien die ik ook gemaakt heb:





De bovenste kaarten heb ik allemaal gemaakt met knipvellen van Studio Light, en met het Mini knipvellen boekje 75 van Studio Light.
De borduurpatronen komen uit verschillende Hobby Dolls boekjes, nummer 86 - 95 - 97 en de Christa Uithol Snijpatronen 117 en 235

Dit kaartje komt uit Hobby Dols 95 en het 3D plaatje komt uit het boek 3D Special Plus  van Studio Light.
Een strik, wat plakparels en je hebt weer een aantal mooie kaarten bij elkaar.
Nu moet ik nog 2 maken die ik heb liggen, maar deze plaatjes zijn niet van Studio Light.

Zo, jullie zijn weer op de hoogte, ik ga nog lekker even wat zitten borduren, en wens jullie een fijne avond toe!!

3 opmerkingen:

  1. nou meid ik miste je idd al, en wat een beauty's weer hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes
    dat borduur werk is prachtig zeg
    wat een werk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn ook schitterende kaarten die je hier
    allemaal gemaakt hebt, mooi hoor ☺

    Grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen