zondag 21 april 2013

Zondag.... gefreubeld

Vandaag heb ik weer 2 kaarten gemaakt met knipvellen van Studio Light
Gister had ik er ook al eentje gemaakt dus eigenlijk heb ik dan weer 3 klaar....... haha
De eerste kaart die ik gemaakt heb is met uiltjes met knipvel  STAPSL 1223
Een leuke kaart voor als b.v. iemand gaat Verloven, Samenwonen of Trouwen.
De vlagjes slinger heb ik zelf op de computer gemaakt.
Verder nog de mallen LR 0202 en de LR 0227 van Marianne Design, en de dotjes
embossingmal voor de Cuttle Bug gebruikt, maar de stanzen passen natuurlijk in elke machine.



Deze 2 kaarten heb ik vandaag gemaakt. Beiden van  het knipvel STAPSL 1228 van Studio Light.
De mallen zijn van Noor!Design en Marianne design, stikkerhoekjes, stikkerdotjes, strass steentjes, lintje, parelkettinkje en bloemetje gebruiken en je kunt weer 2 mooie kaarten maken.
Bij de groene kaart heb ik nog met een oogschaduwkwastje (met zo'n sponsje eraan) wat kleuring opgebracht.
Dat doe je door het papier in je mal te laten liggen, de emboskant naar boven te leggen en dan voorzichtig met het kwastje, nadat je naturlijk in je stempelpadje gedipt hebt, voorichtig over het embos gedeelte te wrijven.
Als je klaar bent haal je voorzichtig je papier uit de mal, maakt de mal schoon met StazOn Cleaner of met een babydoekje.
En zo kun je mooie accenten op je stansen met embossing maken.

Nou, ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden deze keer.
Hier staat het eten klaar dus ik ga nu lekker een hapje eten.
Fijne avond allemaal!!




3 opmerkingen:

  1. je ben lekker bezig geweest anita
    ze zijn leuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt, vooral die uiltjes vind ik schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, ja ben even lekker bezig geweest inderdaad ondanks dat ik ziek was, moest n.l. even wat frustraties kwijt, nou en wat doe ik dan? Dan kruip ik in de kaarten........ hihihi

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen