woensdag 10 april 2013

April doet wat 'ie wil.....

Het is al weer even dat ik mijn blog bijgewerkt heb...... Dus de hoogste tijd!!
Verlangen jullie ook zo naar het mooie weer?
Tjonge, ik heb het nu wel gehad hoor met al die kou.....
Als ik de Weerberichten mag geloven zal het nu dan eindelijk gaan gebeuren??? We zullen zien....
in de tussen tijd heb ik natuurlijk niet stil gezeten.
Ben momenteel met een opdrachtje bezig voor een aantal borduurkaarten.
Zal ze eens even plaatsen hier wat ik nu al klaar heb.
2 kaarten heb ik gemaakt met plaatjes van Marieke's Design en de anderen van Yvonne Creations. De patronen komen uit de Hobby Dols 86 en 97.
En dit zijn ze geworden:



















































Nou, ben weer heel benieuwd naar jullie reacties........ Straks even naar de markt, nog even bij de hobbykraam langs....... haha
Wens jullie allemaal een fijne dag toe!!












6 opmerkingen:

  1. leuk gedaan allemaal anita
    niet teveel kopen op de markt hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet jij nou bij een hobbykraam????
    Ik heb het op facebook ook al gezegd: het zijn schitterende kaarten. Super leuk borduurwerk en plaatjes die er heel goed bij passen. De plaatjes van Yvonne zijn zeker net zo mooi als die van Maryline Cavenaze.
    Het is hier nu regenachtig, bewolkt. Straks nog even wandelen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cazenave bedoel ik natuurlijk. Moeilijke naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaarten heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze op FB al voorbij komen, je hebt weer een
    leuke serie met kaartjes gemaakt, toppertjes ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel allemaal! Tja wat moet je nou bij de hobbykraam hè......... hahaha we hebben toch ook niks.
    En deze kaarten zijn voor een opdracht. Leuk om te doen hoor, zulke opdrachten.

    En ja die vellen van Maryline Cazenave zijn ook leuk!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen